05 november, 2012

 
Igårkväll = magickväll hos Erik!!!
Även fast jag inte är så bäst på att spela så är det alltid så sjukt jäkla kul att få spela ihop ett gäng,
pilla på andras kort och så. Mmmm magic.
 
Vaknade dödstidigt imorse för nu va lovet slut, happ
 
Fick iaf flyga och inte åka nattbuss som Benjamin!
Är evigt till min kära mor som har stora summor gratispoäng på sas <3
 
Åkte buss sjukt länge, genom stockholm och så, drömde lite om nästa år och att det kanske är här det blir av att man bor.
Vem vet, INTE JAG IAF för jag har så löjligt lite koll
 
NU är jag hemma i Gamleby iaf och får sitta ensam och sliten på mitt rum och titta på serier för första gången på länge.
Har träffat alldeles för mycket folk denna vecka, jeez. Plus att det är så äckligt blött och mörkt och jobbigt ute. 

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: