Blä

 
Idag är en dålig dålig seg jävla dag. Eller, hela den här veckan har varit dålig dålig och seg! Får ingenting gjort, ingen inspiration och har noll diciplin för att lära mig något ordentligt. Behöver planera upp ett övningsschema lite bättre, och bestämma lite direkta saker jag behöver kunna efter det här året. Stress över vad jag ska söka, om jag inte kommer komma in någonstans och om jag skulle klara att bara jobba ett år utan att plugga. Känner att jag behöver göra något annat ett tag. Känns som att helgen och jullovet kan komma nu plz.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Alltså jag som älskar att plugga trodde inte att jag skulle överleva utan att studera på något sätt, men det går! Det är faktiskt väldigt lärorikt och känns som en bra grej att ha testat inför framtiden innan man går vidare med sina studier.

2012-11-28 @ 19:49:45
URL: http://surrealistiskt.blogg.se
Postat av: Elmer

Känner igen skiten. Fan vad man måste styra upp hela tiden.

2012-11-30 @ 17:16:51



Namn:

E-postadress:

Blogg: