Bra skrivet, av Elsa Billgren

"Jag pratar aldrig om min kropp eller gör någonting med den som gör att jag verkar bekväm eller obekväm. Jag bekräftar den inte hela tiden, då jag tycker att andra saker, så som vad man har på den, är viktigare. Det är intressant att någon som aldrig nämner sin kropp anses vara bekväm med den, det säger rätt mycket om vad det vanliga är. Jag påverkas nog inte så mycket av normen då jag har vänner i alla former och har en man som skulle ge sin högra arm för att jag skulle vara naken jämt."

Låter bra, hoppas på att jag också har en sån man alltså.

Kommentarer
Postat av: jessica

skönt att du motverkar exakt vad hon menar (vilket jag antar är kroppslig frigörelse osv?) med din kommentar

2012-11-30 @ 03:42:45
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: