Ett höstlov woop woop

 
Och plötsligt var lovet slut. Har haft det både bra och jobbigt, som sig bör kanske när man kommer hem efter lång tid? Är som att ingenting har hänt över huvud taget, alla gamla vänner är kvar i samma position som dom var när jag drog och jag är fantastiskt glad att jag gjort något med mitt liv så snabbt. Å andra sidan jobbigt för att behöva missa så mycket. Vardagliga saker som händer som man är så van vid att veta men plötsligt har ingen talat om det för en. Plötsligt är man inte en självklarhet i folks liv längre.
 
Har iaf varit snäll mot mig själv och bara träffat folk jag velat träffa, arbetade ju av större delen av mitt gamla gäng första kvällen och sedan dess har jag bara träffat några få personer.
Har också tillbringat tid med att göra ingenting i sängen framför mass effect 3 och päroncider!
 
Har promenerat runt Umeå, sagt hej, haft gött häng som man skulle ha sagt nere i gamleby,
träffat <3 min klass <3 på station och pratat midgårdsskvaller, nya teatrare och rykten om stundande slutprojekt!
 
Ätit socker och popcorn och donken och spelat nya assasins creed!!!
 
Och precis nyss så beställde jag en sista lasset med material inför min Talicosplay, ihihgihgihih
 
Imorgon: biljettköp, magicspel och hejdå umeå

Kommentarer
Postat av: Matil

sv: alltså vilket sammanträffande!! bläddrade själv nyss tillbaka i bloggarkivet och hittade bilderna från vår lilla photosession..ha ha ha säger jag bara
:P:P
du var dock duktig fotograf redan då

2012-11-04 @ 19:48:44



Namn:

E-postadress:

Blogg: