Och gamlebyandet fortsätter..

Pappersskiten gick åt helvete så jag klippte sönder min yogamatta och började knåpa M6´an ur den! Mycket bättre och bättre, tyngre känsla.
 
Min klass klagar lite på att det jag gör inte är "riktig" sömnad, cosplaytönterier... Här är iaf en skjorta med dubbelkrage och dold knäppning.
 
Varit fitness_brud och snabb som vinden med Mickaela i squashhallen också! Ye.
 
Imorse fick jag ett paket med crafting foam jag beställde för några dagar sedan! Kunde alltså jobbade vidare på min M-6 Carnifex och nu börjar den se riktigt fet ut!
 
Ikväll blev det vin, gött häng och en bud med gemensamma bekanta som jag har i skellefteå. Samt två bloggläsare woopwoop egoboozting. Har även planerat in lite magic till nästa vecka, tagggggggen.
 
NU trött, hiphop, magicplanerande och sova.
Imorgon hämtar B upp mig och så åker vi till Stockholm för att fira födelsedag!
 
Ps jag fotar aldrig mer och allt som hamnar här är iphonebilder och snygga män för närvarande. Jag på instagram: amandaaagard

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

Att alla bloggers bara lägger upp instabilder nuförtin påminner så mycket om när alla på Bilddagboken gradvis lämnade och gick över till bloggande.

2012-11-23 @ 00:17:03
URL: http://snut.blogg.se
Postat av: virrr

Jag orkar inte kolla runt efter en rabattkod eller erbjudande på kläder.

2012-11-24 @ 12:15:43
Postat av: Kajsa

Omg känner mig nästan asball får vara med på din blogg and shit!!!!!!!

2012-11-25 @ 00:01:09
URL: http://kajsasfotografier.blogspot.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: