While my IQ is so high you couldn't fly to it

Idag = så jävla trött!! 
+ Bröt dock min ofräsha period och gjorde lite fancy hår (syns ej såklart)
+ JAG HAR TAPPAT BORT MITT LEGG. Och idag fick jag ett sms av posten att det kommit ett paket från NILS LJUNG att hämta ut på gamleby pressbyrån, obl. id. Kuken. Paketet innehåller mina vinterskor <3 och en present om man ska lita på vad nils säger. Det ska man ju iförsig inte.
+ Har ätit hela dagen!! Min största kärlek just nu: den enorma mariekexxburken i matan. PLUS 
+ Haft klädbytardag och fyndat ASBRA grejer gratis typ en hemsk brun sammetsnånting och för små jeans.
 
PLUS att jag hittade denna tröja när jag idag packade upp mina sista flyttlåfdor (lol) Asfet iaf, fick den från petter som köpt den billigt från nån asiat. Funderarpå om man vågar ha den eller om alla blyga textilbrudar kommer flippa?? OBS mitt hår är ivägen men det är lite mangarumpa. 
 
 
Nä, är mest snigg såklart. Vad kan man göra. Tittar på Torka aldrig tårar och lyssnar på Shad – I Get Down som är min bästa hiphop just nu iaf. 

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: