18 SEPTEMBER, 2012

1. Finns det något ord du använder väldigt väldigt mycket?
öh FETT är ju allmänt fett

2. Har du någonsin hört att du är lik en kändis, vem i såna fall?
Uma Thurman!! OK uma är asfet och bra men ingen jag vill vara lik tror jag?? Damn my big nose alltså, det är bara den folk ser...

3. Tre egenskaper som är viktigast hos den du ska bli kär i?
1.MUSIKALISKA tjoho nä men det har ju ändå varit lite genomgående tema in my life hihi. Mest för att jag diggar när dom försöker lära mig saker jag inte förstår eller är sexiga när dom koncentrerar sig hårt på något.
2. Inte tråkiga!! Fast vem ska va det. Alla grabbar jag gillar, inte bara som jag blir kära i alltså, är så jävla roliga och det äger. 
3. Taggade på allt jag är taggad på! Kulturella grejer, resa till feta länder, gå ut och dricka öl på onsdagar, maratontitta på tvserier en hel dag.
 
4. Rutigt, randigt eller prickigt?
Rutigt är trist, prickigt är fult. Randigt helt ok!
 


5. Hur ser din drömbostad ut?
En fyra, stoort kök med mycket lådor, balkong, egen atelje till mig och en katt. Vita väggar och mycket textilier. I en bra stad och gärna med en bästa vän i samma kvarter som man kan bjuda hem på middag när man är  ensam.

6. Om du var med i tv-programet "halv åtta hos mig" vad skulle du då bjuda på?
Vill gärna göra, vore så fett. Mmmmm typ tomatsoppa med vitöksbröd till förrätt kanske, och pasta med parmesan, citron och gojs till huvudrätt. Efterätt något med choklad och hallon och citron där med. Inte för sött.

7. Finaste pojk- respektive flicknamnet?
Saga eller Lovisa, och kanske Sebastian (OBS om det inte blir sebbe som smeknamn) eller Love
 
8. En sak du önskar du var bättre på?
Spara pengar och att inte göra allt så impulsivt
 
 
9. Din bästa disneyfilm?
Mulan såklart fast danska versionen av Den lilla sjöjungfrun också

10. Om du fick chansen att leva ditt liv i en valfri tv-serie, vilken skulle du då välja och varför?
Inte Skins iallafall för då skulle allt vara misär hela tiden även fast man skulle få snygga kompisar. SKOJA mina kompisar är redan så snygga allihopa!! Antingen något episkt och coolt som Spartacus typ (tjejerna där har klänningar man bara drar i ett litet snöre för att få av och männen är oljiga) eller typ Six feet under för att alla är så bra där. INTE gossip girl iaf och INTE SATC för man skulle ju ändå aldrig få Big.

11.Berätta om något du vill göra i framtiden. 
Bo utomlands ett tag

Kommentarer
Postat av: Josefin

Har ärligt aldrig tänkt på din näsa. Alltså när du gick på midgård var jag alltid sjukt avis på ditt utseende, du var en av snygg-människorna som jag önskade att jag såg ut som!

Svar: <3 oh vem är du mystiska anonyma josefin??
None None

2012-09-18 @ 18:25:27



Namn:

E-postadress:

Blogg: