Finaste helgen och lite sistonafynd



Har haft fetaste helgen på länge men glömde kameran hemma, tyvärr. Denna bild på mig och mitt sällskap får duga som substitut, plus min nya femtonkronorslampa jag fundade på dagens loppisrunda här i Gamleby!!
 
 
Iallafall så blev jag överaskningsdejtad till stockholm!! För att se asfet musikal på chinateatern!!!! Dirty Dancing, mmmm vad bra det var. Hann med en massa annat också, som att spotta kändisar (valter t) på söder, fika på classy fik och ha det bäst. Stockholm var som stockholm är bäst, sol och höst och folk överallt!
 
 
Kom hem imorse med detta i bagaget, Lush´s Lemony Flutter (<3) och en gratis provpurk med nå scrubgrejer. Tycker nästan att det är jobbigt att gå in på Lush för personalen är så sjuuuukt hjälpsam och vääänlig. Lite läskigt.
 
 
Lite tyg också, som ska bli en bomberjacka eller nått sånt.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: