Gamlebyrummet! A´la Furan nr 8

 


Hej guys här är jag i mitt lilla tolvkvadratarrum! Det är inte stort men väldigt mysigt och rätt stökit ibland. Jag trivt <3 



Ni vet sådana där tumblr-bild-persiennmönster? Sådana har jag också.
 
 
Och en kudde jag visade tidigare men det här är andra sidan! Och världens festaste överkast jag köpte på urkult i somras. 
 
 
Jordglob och lite höst utanför fönstret. 
 
 
Ett annat fett tygstycke jag norpade åt mig på urkult, här hängande på väggen bara.
 
 
Mitt schema! Läser feta saker som kroki, och har formgivning med en gammal beckmanselev.
 
 
Emm ovanför min säng såklart
 
 
Och mina tavlor! I belive in sherlock holmes, empire poppin rebels droppin, ett kattskellet, stallone, knifetext och en brudsiluett. Gillar.
 
 
Klart jag har ett fint rum men egentligen är det här jag spenderar all min vakna tid. Från morgonen tills ungefär sju på kvällen. Oh jag älskar detta. 

Kommentarer
Postat av: FrankrikeElla

åååh klassråd<333333

2012-09-07 @ 22:36:24



Namn:

E-postadress:

Blogg: