ÖSTGÖTLANDSVECKAN

Veckan innan jag faktiskt flyttade in här i Gamleby åkte vi runt ett tag i östergötland för att göra lite feta saker. Åkte mycket bil, här är vi i den! Bilen alltså.

Jag började på ett broderi, nu när jag ska läsa textil så är det väl fan dags att börja lära sig! Motivet är FETT och ni får se sen. H:et är iaf rätt känt och brukar ha runda glasögon på sig.
 
Det fikades mycket.
 
Och sen åkte vi till Kolmården!!! Såg delfinshow (ascoolt) och björnungar (asgulliga) plus tigrar som mest chillade jävel.
 
Och två sånahär som gosade.
 
Lovar att visa lite pics från internatet snart! Det tar ett tag att få allt iordning. I helgen har jag iaf B här hos mig för att laga sushi och mysa, fast han är mest sjuk och sover. Funkar bra det med.
 
Ps visst lyssnade ni på First Aid Kits vecka på musikguiden i P3? Damn vilka brudar alltså. Grym musik också. 

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: