08 SEPTEMBER, 2012

 
 
+ Idag var jag och Jennifer inne i västervik och framförallt DOLLARSTORE. Himmel mitt liv varför har jag aldrig förstått storheten.
 
+ Här på internatet har vi bara 1:an, 2:an, 4:an och hemska 6:an så för första gången i mitt liv har jag blivit en såndär tvfyratjej. Tvkvällarna nu för tiden mixas mellan robinson, fångarna på fortet och bonde söker fru. Jesus
 
+ I onsdags gick vi ut på bynns (man säger så här) enda pub, som vi folkare delade med några få sura gamla lokalbor. Fett vare!
 
+ Denna kväll är förövrigt FJÄRDE kvällen denna vecka som festandet pågår i huset bredvid. Generellt så är avicci-nivån på musiken som spelas här alldeles för hög.
 
+ En bra lista just nu, med chill elektronisk bakgrundmusik typ. (Läs: inte avicci)

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: