29 april, 2013

Funderar på framtid. Har en liten pockande tanke på att fucka svenska högskolor och åka till Japan och plugga något töntigt nästa år eller så, har insett att den utbildning jag helst vill gå här hemma kommer kosta mig 300 000 kronor, tjoho! Om två veckor får jag svar från tillskärarakademin om jag går vidare till en provdag men det spelar ändå inte så stor roll för jag flyttar nog ändå ett år eller så till Göteborg. Universitet kanske, jobba eventuellt. Ingen vet. Men alltså åh jag skulle absolut kunna tänka mig att bo ett år i Tokyo eller Osaka och plugga manga eller japanska eller sömnad eller bara nånting. GFgdthykhjgkbkh.
 
Men, det närmaste; ÄNTLIGEN FLYTTA HEM TILL UMEÅ IGEN ÖVER SOMMAREN!!  Bo i världens bästa lägenhet, dricka öl på balkongen, på uteserveringar, kunna ringa nån och säga hej jag har popcorn och film ska vi hänga?, och bara få gå runt i bästa stan. I miss U so much Umeyoooo.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det finns ett stipendium som betalar alla kostnader för hantverkslinjer på japanska universitet om man vill läsa dem på heltid, bland annat sömnad då. Kolla japanska ambassadens hemsida. :)

2013-04-30 @ 07:35:08
Postat av: Gia Brorsson

Hejsan! mitt namn är Bia brorsson och jag är Projektledarassistent på Plakat Kommunikationsbyrå i Umeå, och undrar om du kan tänkas vara intresserad att delta i Umeå Fashion Week?

Mejla mig på [email protected] ifall intresse finns,

Vänliga Hälsningar,
Gia Brorsson - Projektledarassistent
Plakat Kommunikationsbyrå

2013-05-03 @ 16:12:49



Namn:

E-postadress:

Blogg: