21 februari, 2012

Bilat upp till Gällivare med pappa för att hälsa på släkt, åka till byar där ortsnamnen bara står på samiska, peta på renar och skratta åt alla fuskande gruvarbetare på LKAB. Imorgon åker jag hem till Umeå igen för att SUPERINTENSIVHÄNGA innan jag åker ner mot Småland igen. SÅ jävla kort lov alltså. UUh. Ok imorgonkväll ska jag iallafall hem till Jessica och förhoppningsvis träffa rätt många människor så att man blirlite nöjd på sociala fronten. Min plan på alla lov: träffa alla bekanta på en och samma dag = bra samvete och upprätthållande av allmäna sociala kontakter = kan hänga med dom få övriga jag diggar resten av dagarna. Förthoppningsvis lite great teatcher onizuka med Benne i lägenheten och häng på Haga. En grej dock; varför är inte Kasper hemma??? Varför känns barca så längre bort än Umeå det är fan samma från Gamleby typ.
 
Plus veta att denna blogg är död MEN har mest kvar den för att kunna:
1, visa alla episka bilder som kommer att tas på mitt cosplayprojekt
2, visa alla episka japanbilder jag kommer hem med om några månader
3, försöka bevisa för mig själv att instagram ej är allt här i livet
 
PLUS en till grej, känner mig så jävla rik just nu för jag var på banken och sålda aktier häromdagen!!! Egentligen är det ju resepengar till tokyo men sålänge jag har dom på kortet känner jag mig fan som rikast i stada. Svårt att inte köpa stora dyra fina saker redan nu..

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: