29 januari, 2013

I fredags åkte jag och B till Stockholm! Vi var taggade för vi skulle på...
 
Naturhistoriska!! Aaaah jag hade aldrig varit där och det var så episkt coolt. Blåvalsskellet (!!!) och hundratals uppstoppade sjuka/fina/läskiga djur.

Det var en specialutställning med världens coolaste grej; djuphavsfiskar. Monsterfiskar!!! Och dinosaurier såklart, en T-rex bara sådär liksom.
 
Vi hade världens finaste guide, en ung kille som pluggade till marinbiolog och var supernervös men sa att om vi ville kunde vi fråga honom om fjällrävar för det var hans favoritdjur <3 Plus att han hetter Gusten. GUSTEN!! Asbra namn.
 
Vi åkte massa tunnelbana, och åt massa mat.
 
Åt dyr men fet middag med grillad lax och så gick vi på Django, aaah fet film. Seren.
 
Hittade ett stort asiatisk supermarket också, i hötorgets tunnelbanestation. Bästa! Köpte äckligt men coolt bubble tea och lite burkar men saker jag inte vågat smakat än..
 
Det var den helgen. Nu är jag tillbaka i Gamleby och vi har börjat planera upp vår slutvisning (som kommer vara två dagar efter att jag kommer hem från Japan haha) och så har arbetsproverna inför sökningarna kommit ut, så jag sitter och stressar mest. Urshhhk. Plus jobbstressen, hitta-lägga-i-gbg-sstressen och lite resfeber inför tokyo som är om fakking två månader nu. NU ska jag och Kath till gymmet, yeh.

Kommentarer
Postat av: Marta

Beautiful photos! Great blog!

http://www.martasfashiondiary.com/

2013-01-31 @ 22:41:46
URL: http://www.martasfashiondiary.com/



Namn:

E-postadress:

Blogg: