CRAZY AND BITCHY!!!

Haha som jag hoppats fick jag ju bästa kommentaren på tidigare inlägg. Kollde denna videon, bezt!!!
 
Nämen när sa jag att jag inte är bitchig?? Fråga alla mina friends, jag är asdryg! Och "jättebrudig" också <3 Men jag tror att det är lite så att när man är med sig själv dygnet runt så blir det nog lätt så att man vill ha lite balans. Att inte späda på sin girlyness på fritiden utan hålla sig med folk som inte är så lika en själv. Är inte det rätt naturlig? Fatta tråkigt livet skulle bli annars!
 
 
PS har även längtat och sökt och saknat en tjejbästis sen jag var liten!!! Vill absolut ha en fet brud i mitt liv men har ännu inte hittat nån som jag passar ihop med lika bra som med andra grabbar i fråga. Finns du där ute?? Plz kom hit till mig puss <3

Kommentarer
Postat av: Irma

sött inlägg Amanda :)

2013-04-28 @ 20:53:41



Namn:

E-postadress:

Blogg: