Maj - Augusti, 2012

 
Maj
Började månaden med att fira valborg hemma hos jenny tillsammans med jessica, isak och kasper, och sedan demonsrera som vanligt dagen efter. Sedan åkte jag och min klass till Luleå och spelade upp vår pjäs på norrbottensteatern i tävlingen Länk. Vi spelade mot en hel hög andra duktiga och mindre duktiga teatergrupper och hade så sjuktjäklakul åh. Sedan hann jag med lite Linköpingsvistelse, att äta glass på apberget med Ella och sen fick vi reda på att VI FUCKING VANN!! Vi hade gått vidare och hejhå var det dags att åka ner till stockholm igen för att göra vår sista framförande på Riksteatern. Framför författare och översättare och hela köret. Nervöst men galet och stockholm var världens bästa vårigaste plats. Sedan sa vi hejdå till vår Vampyrberättelse och åkte sorgset hem till Umeå igen. 
 
 
Juni
Bästa månaden!! Vi chillade mest, Benjamin flyttade hem igen och jag gick på balen tillsammans med världens bästa tjusigaste Tim! Vi körde cabriolet och jag hade prinsessklänning på mig. Åååh balen. Och så tog vi ju studenten! Champagnefrukost i Matildas trädgård och så störtregn genom stan. Resten av månaden hängde jag mest hos folk och åt frukost på balkongen. LÄNGTAR SÅ TILL JUNI IGEN ÅHH.
 
 
Augusti
Här hände inte så jättemycket, vi åkte till Urkult (asbra som vanligt) bodde ovanpå lera och dansade techno. Sedan kom vi tillbaka till Umeå och upptäckte att vi tappat nyckeln, ringde securitas och hade en lång ångestdag innan vi kunde ta oss in i läggan igen. Sedan sa jag hejdå till alla och flyttade till Småland för att gå på folkhögskola.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: