Mars x 4

 
I mars 2009 var jag 15 år, gick i nian på hammarskolan i vännäs och var alldeles uppfylld av alla mina nya bästa finaste vänner jag hade fått i Umeå. Jag hängde mycket med Albin, och gick på anarkistcafé kalabalik för att försöka vara cool. Vi hängde på världens fetaste Mias som inte finns längre, dit man alltid gick för att snylta pommes av någon man var bekant med. Hängde mest med Dennis, Arvid, Sofia, Henrik och så började jag och Karre hänga på riktigt för första gången. ALLTSÅ PÅ TAL, HUR LITEN KARREKARRE PÅ DESSA BILDER, JESUS. 2009 var ett fett nostalgiår och mmmh bäst.
 
 
I mars 2010 var jag tillsammas med petter, loppisshoppade och så hade vi ettornas projekt på midgård. Jag spelade skvallertant och mmm det ägde. Hade kort svart knivskarp page också, den du!
 
 
Mars 2011 var mycket outfitbilder, var taggad på att få en större blogg, njöt av att gå på gymnasiet. Började hänga med Jessica och Jenny lite mer, och så skötte vi ljuset under ettornas projekt! Så jävla kul och vi fick parta till det med glitter och disco och allting. MMmmm. Var mycket hos Petter och marihem och så hängde Kasper hemma hos mig! Sen började saker bli skakiga och en jobbig jävla vår började.
 

Förra årets mars var BÄST för vi hade premiär av En vampyrhistoria, jag hängde allra mest i skolan och var utöverdet jävligt snygg denna månad. Började umgås med Isak lite mer, och åkte till Linköping och hälsade på Benjamin. Men var mest så jävla glad för att det snart var sommar och att han snart skulle flytta hem.
 
Slutsats: MARS ÄR FAN EN ASBRA MÅNAD mer sånt
 

Kommentarer
Postat av: Karre

Sådan hysterisk nostalgitripp jag fick av detta, shiiiiit. Kollade på bilden på mig från vännes och kunde precis känna hur vädret/utomhuset kändes/var då och blev helt snurrig typ.

2013-03-06 @ 00:25:48
Postat av: Emmzor Lizor

men ååååå gulliiililili. Serri när träffas vi nästa gång?

2013-03-06 @ 16:21:46
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aaaa vad jag saknar dom där tiderna! Du skulle bott närmare Uppsala så att vi kunnat träffas på en fika...

2013-03-06 @ 17:45:44
URL: http://givealittlelove.blogg.se
Postat av: Albin

Alltså har kollat alla bilderna från sommaren 2008 på din jättegamla bild-dagbok och jag dör så jävla mycket. Fyfan vilka bra tider det var alltså shit.

PS. Du är så himla snygg, herregud.

2013-03-17 @ 23:07:43



Namn:

E-postadress:

Blogg: