28 maj, 2013

 
+ Det vankas flyttstädning på folkan! Ikväll går första lasten, allt som ska hem till Umeå under sommaren! Resten lämnas här nere i Småland tills i augusti när det stora riktiga flyttlasset äntligen går ner mot Göteborg. Plötsligt kändes sommarumeå inte lika lockande som för en vecka sedan, jag vill mets ner och börja inreda, hitta stammishak och ragga grannar. Nåja jag hittar nog taggen när jag väl är hemma igen. Vi är ju där och jag vill träffa er!!! Extra hint till Jessica, Jenny och Ella kanske.
 
+ Fick förresten en fråga om vem jag ska flytta ihop med, och det är Benjamin såklart! Efter två år distansförhållande var det som dags. Får stå ut med en massa högljutt trumspel men jag iallfall nån som alltid vill spela tv-spel med mig och äta pasta. En sån är bra att ha. Shit jag tänkte på det, alla dom som flyttar till en ny stad helt själva, så jävla modiga!! Repekt! Jag skulle aldrig palla eller våga.
 
+ På lördag åker jag till Stockholm och Dans dakar! Så taggad, mest på Justice såklart. Nån fler som ska dit???
 
+ Hey vad hände förresten med att jag började blogge igen? ROLIGT! Hej igen efter typ ett års paus.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: