Fastik

Det känns bra att starta på nytt upp igen. Jag har under några månader rensat. Överallt. 
Apberget, Bilddagboken, Vännerna, Tankarna, Texterna, Åsikterna, Sminklådan, Bloggen.
Ganska mycket som är fel nu. Ganska mycket som är mitt eget fel.
Ganska mycket som beror på mig och mina handlingar, det har jag alltid varit fullt medveten om.
Inatt drömde jag om den dagen som jag ordnat Leilas födelsedagsfest. Det var en av mina lyckligaste dagar. 
Jag var ledsen, och less på det mesta när jag kom hem ifrån tågluffen. Jag var inte säker på att jag skulle klara ut allting. Klara ut hela spelet utan att dö. Men när jag kom den sommarmorgonen till stan, såg Henriks rygg i solljuset och sedan en lång närhet och doft som jag saknar ihjäl mig på, och inte kunna mana fram ut minnet och ögon som förstod.
Att det sedan blev så lyckat som det blev var underbart. 


Jag älskar dina bröstbilder.


Jag älskar att du är så lång att jag flyger.


Jag älskar att prova kläder med dig på Armyshopen.


Jag älskar att vi kunde sitta såhär dagarna i ända och dricka powerking.


Jag älskar att ni är fab och asvackra.


Jag älskar att vi stod i en ring och inte hjälpte till.


Jag älskar att ni är så fula ibland.


Jag älskar av vi hade rött hår tillsammans.


Jag älskar att jag inte kan överleva utan dig.


Jag älskar hur du luktade och att du hjälpte mig så mycket som du gjorde.


Jag älskar när du har spindlar i din tröja.


Jag älskar att ni mådde bra då.


Jag älskar att vara tjejjig med tjejjkompisar.


Jag älskar att någon tog oskarpa bilder på arvids skrev.


Jag älskar att stå bredvid ståtliga män.


Jag älskar att det var du och jag då.


Jag älskar att vi hade tjejkväll då.

Kommentarer
Postat av: Kronpojken

Kan jag ringa dig ikväll?

2008-12-12 @ 22:34:31
Postat av: V

Av de människor jag känner så luktar Fredrik godast av alla.

2008-12-14 @ 14:48:59
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck



Namn:

E-postadress:

Blogg: