Jag vill inte äga dig, peka ut nån väg åt dig.

Idag så åt jag lunch med Jessica på wayn´s
Jag har alltid uppskattat henne för att hon alltid varit trevlig emot mig även fast det gått tal bakom min rygg, och fram till henne den vägen. Att hon inte togefter dem är fint av henne. 
Jag uppskattar folk som inte direkt får förutfattade meningar om en annan person pågrund av andras åsikter. Att inte bli påverkad av vänners agg är beundransvärt.
Vi talade om skillnaden mellan tjejkompisar och killkompisar och hur mycket det spelar roll.
Jag har ingen tid att gå djupare in på ämnat, kanske senare.
En liten sak bara.
Pojkar är i regel oftast enklare, och säger saker mycket rent ut istället som en del tjejer som kringlar runt och går krångliga vägar. Tjejer brukar bara mer komplicerade än pojkar.
Nå, Jessica verkar vara en väldigt ärlig och rättfram människa, en sådan jag kulle vilja vara, he.
Men man ska inte jämföra sig, som sagt...
Hon är en person som man skulle kunna börja lite riktigt mycket på.

Nå, annat. Jag träffade Albin och Arvid idag med. Bra. Saknat dem båda. 
Imorgonbitti åker jag bort, i en bil till haparanda och blir borta under nyåret.
Jag hoppas och tror att det blir lyckat, ni får bilder och information om några dagar. Rätt skönt att inte känna sig tvungen att uppdatera på ett tag nu. Greatness. Är ganska glad idag. Människor som är bra får mig på bättre humör.

Depression är som ett AAmöte. Först måste man acceptera det - Sedan kan man ta tag i problemet.





Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: