Lucias hemlighet bakom sitt mörka hår, och cykelingemar.

Jag hade sett fram emot en lugn dag med endast kameran och lasse som sällskap på den ljusa förmiddagen, och sedan Luc på kvällen. Men icket. Schmäckdamerna ringde en pling, och det blev att arbeta dagen lång.
Men jag ska inte klaga, det är skönt att veta att man har en inkomst så att man kan slösa lite mer...
Inegmar var inne på mitt jobbi dag och frågade gästerna om vilken deras bilsäten var
Jag fick en väldans lust idag att ringa till Mimmi eller Vidar, och träffa dem igen. Jag blev  med bjuden på vattenpipsträff, men det är bara avståndet som förstör. Attans att tåg kostar.
Urkult detta år var absolut lyckat. Men jag tror att nästa års blir ännu bättre. Mer folk som kommer, Albin kommer med, och nu känner jag Lucas bättre än att bara vara tjejen som stod framför honom i busskön. Eh.
Samtidigt blir det nog rätt jobbigt att träffa alla dem man mötte förra året. Jag vet inte riktigt hur det blir med den saken..
Dock så får jag träffa Timon igen, och få tillbaka min danspartnerrrr!
Norrköpingsborna var faktiskt riktigt sköna...
Hehe, stockholmsborna därnere har ingen snö, och jag skrattskrattar åt dem.
Förövrigt var det nu nästan exakt ett år sedan jag befann mig på cuba, och rände runt med dem, och med götborna runt i staden. En fin dag, när jag Pierre och Fredrik blivit lämnade ensama och de andra var på kinarestaurang och åt räkor. Utanför revolutionsmuseet, och vi köpte små ölflaskor från den lilla mannen med den lilla gula vagnen bakom oss, och Pierre var förkyld och vi pratade om hundar och fett.

I fredags så sjöng vi runtomkring i vännäs, och det var den juligaste dagen hitills.
Sådär vit och ljusig och snöa små mini snöbollar och ljuskronor och gratisgranar.

Dom sprider propaganda som om det var deras sätt att andas

Men det är inte dom som vi ska klandra

Det är vi som måste handla

Det går ju alltid att skylla på dom andra 

Men ett steg och sen har man börjat vandra

Och När man väl har tatt det första, lika bra att ta det andra

Vi måste vägra deras sanning, vägra deras lögn

Stänga av apparaten och vakna ur vår sömn

För det är dags att ta till handling, dags att ta tillbaks

Avslöja spektaklet, det blir general knas.








Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: