Jag tror att människor gör så av gammal vana


Jag har kommit på att jag tycker alldeles för bra om klychéiga saker.
Sånadär saker som rosetter och söta klänningar och fransk musik. Alla gör det.
Lite tråkigt kanske. Just nu känns det som om det har skapats en gigantisk kultur av små flickor som driver söta bloggar med sött innehåll och som försöker placera sig själva i små söta fack.
Blä, egentligen vill jag bara därifrån. Men, jag tycker ju om allt det där, och det tänker jag fortsätta göra. Faktiskt. Jag tänker forstätta se upp till personer som är mer intressanta än jag, och jag tänker fortfarande klä mig som alla andra små franska fangirls.
Jag orkar inte lägga ner så otroligt mycket tid på att bry mig om vad jag bryr mig om så att säga.

Just nu vill jag:

- Åka tillbaka till Paris med en pojke (Klychévarning)
- Sy
- Vara hemma, inte vara här ute i norranorrland
- Ha någon nära, en rygg tex.
- Ha mod att prata med en del människor jag skulle vilja prata med
- Bli en intressant människa
- Ta tåget till gbg
- Att det ska vara sommar och att jag och Sofia ska sitta i bilden på väg ner genom sverige på väg till Borlänge och lyssna på The kooks och skriksjunga och vara vackra och lyckliga.



Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: