Socialt geni. Promise.


Nu är jag så äckligt super jättetrött på det här vädret som låtsas vara vår, men inte är det.
Som D säger borde jag nog inte bli så hemskt glad som jag blir när det någon dag är en sån där klar ren vårsolig snösmältardag. När det väl är sånt här väder igen blir allt mest bara trist.
Just nu känns det som om många bloggare och bloggerskor känner detsamma som jag, att de bara skriver för den tvångsmässika känslan att man borde skriva. Inte kul alls.

Idag spenderades i ett tråkigt grått umeå med Silly, en grinig henrik på endåligdag och Kasper med tillhörande flicka.
Mat, familjeprat, lp och kramar.


(Det är sättet som du håller andan just före du skrattar. Det är sättet som du ser på mig när jag känner mig vilse och grå)

 






Kommentarer
Postat av: Sara

FINA

2009-04-06 @ 22:53:49
URL: http://herrbertrand.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: