Sommarplaner


- 11 juni ~ Skolavslutning och skolavslutningsfesten
- 20 juni ~ Jag och sofia hoppar in i bilden och börjar våran resa ner genom sverige och stannar i BORLÄNGE
- 22 juni ~ Peace and love´s temadagar börjar och vi partajar nere i Borlänge och jag träffar Johan.
- 25 juni ~ Peace and love´s musikdagar börjar och vi raggar kändisar nere i Borlänge
- 28-29 juni ~ Jag sätter mig på tåget till Oslo och blir borta en vecka
- 6 juli ~ Leila fyller år
- 15 juli ~ Skellefteå here I come. Här ska jag besöka Sara och lyssna på halvkass musik på trästocksfestivalen tillsammans med emos.
- 26-27 juli ~ Silly fyller år, party
- 28 juli ~ Vi sätter oss på bussarna till nämforsen!
- 29-3 juli augusti ~ URKULT! Vi träffas folk och röker vattenpipa och vi får träffar våra Norrköpingsbor!

och sedan... MIDGÅRD

Nu känner jag mig genast mycket bättre.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill ha sommarsommarsommar. Bilen med dig kommer varasjukt rolig,

2009-04-12 @ 23:00:03
URL: http://brittagunillamarta.blogg.se/
Postat av: nina

din sommar kommer ju blir grym!

liter avis faktiskt :)

och din blogg är grym!

2009-04-13 @ 20:20:35
URL: http://ninablom.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: