Stupid


Jag lovar att jag ska göra bättre ifrån mig senare under våren och sommaren, men nu ligger jag på pauseknappen. Låter omgivningen hålla på bäst den vill.
Jag inspireras, tappar det, inspireras på nytt. Nu vill jag sy, resa, pussas, festa, prata i telefon flera timmar. Jag lovar jag ska göra bättre ifrån mig senare.

Jag minns en kväll, det var nästan inget folk, det var glest i publiken.
Jag hade blå byxor på mig minns jag, och jag var sådär peppad och full av ingenting jag bara blir av sånadär tillfällen. Jag minns att jag skrek då.
Det skulle bli en bra kväll. Det var ett bra band vi skulle se. Jag minns att senare stod jag och höll någons hans, jag minns inte vems av er, men det var fint tror jag.
Jag minns att de spelade You bury me som introlåt.
Jag skrek.



Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: