"Inga problem, du får säga vad du vill"


"Jag vill säga nått nytt, men det känns inte lönt"
Så känns det nu. Vad är det för idé med att skriva någonting när ingenting händer?
Jag spenderar dagarna i det stora hela med att må trist på dagarna, bli förbannad och trött och förjävlig och sedan på eftermiddagarna är jag med människor jag tycker om, eller så är jag hemma och mår ännu sämre.
Jag gör ingenting. Syr inte. Festar inte.
Vill bådadelarna.
Någonting fint är att jag igår ryade med Kasper och idag så lagade vi pannkakor.
Seriöst, Kaspers humor är totalbäst.
Fast vänta, liksom, hur intressant är sånt här att läsa egentligen föresten? Inte alls.
Jag ska fotografera mer istället. Om bara den jäkla solen kommer fram igen.

En sak till är att Eva åker till England på torsdag och fan.







Kommentarer
Postat av: Apumba

SLUTA INTE SKRIV!

Jag älskar att läsa allt! <3

2009-04-29 @ 07:56:56
Postat av: Vic

Jag tycker hemskt mycket om din blogg, den tillhör mina topp tre favoritbloggar tillsammans med Requiem pour un con och Niotillfem. Så fortsätt hemskt gärna skriva!

2009-04-29 @ 09:20:55
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck



Namn:

E-postadress:

Blogg: