Haha vi vet alla vad tonårsångest är, kom och ge kom och ta


Jag är hemma igen nu, och möts tyvär det första jag gör utav en liten illmarig kommentar från någon som tydligen är en Nära Vän till mig. Det smärtar mig, det är klart att det gör. Men du nu som skrev det där, kan du inte prata med mig? Jag ursäktar om jag beter mig på ett visst sätt som du/många ogillar men just nu är jag faktiskt mycket stabilare och tryggare i mig själv än jag varit på länge. Om det gör mig till en hemsk människa, så visst okej. Men jag är lycklig, och jag vet att det finns dem som älskar mig, bara kanske inte du.


"Det känns som om du gått och bestämt dig för vem jag är, att jag inte kan förändras, bara för att det är enklast gör dig. Det verkar som om du inte vill att jag ska bete mig annorlunda."


- Gunnar Ardelius

(Som sagt vill jag gärna veta vem denne Nära Vän är)



Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: