Åttonde december

Jag har börjat att må illa varje gång efter att jag ätit någonting. Känner mig som om jag är en sån där ätstörare som klagar och klagar men egentligen äter tusen kilo varje dag och inte har några problem alls, men faktiskt, jag mår illa.
Borde satsa på bullemitrenden.
Nä men serri (serri är det fulaste ordet jag vet förlåt) just nu har jag så hemskt mycket i huvudet. Skolan är för mycket, julen är för mycket, de få dagarna och nätterna i vännäs är för mycket, helst av allt vill jag ha lov och bo i en liten liten lägenhet med min andra hälft i göteborg. Om någon vecka har vi förövrigt varit med varandra i ett halvår.
Idag regnade vintern bort också.
Ps, jag håller på att göra en testversion av en eventuell layout uppdatering till afterglowbloggen!

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: