NITTONDE DECEMBER

Istället för att vara snäll och medmänsklig och bege mig till ett kaosgrannland sparar jag pengar här hemma och planerar egoistiska inköp. Jag skyller på att jag inte får åka, och gottar mig i nuläget.
Igår hade jag julavslutning och lyssnade på när min rektor pratade om hur många fina nördiga killar det finns på min skola och att snälla pojkar visst får kyssa vackra flickor. Sedan gick jag ut i kylan med min egna tönt i tjocktröja med armbågslappar och fin halsduk. Fin.
Jullovet kommer som en stor välsignelse och firades med att sova tolv timmar på natten, något som jag inte gjort på flera flera veckor. Det nalkas lilla julafton imorgon och lakritsknäckkokning ikväll med pappa.
OCH JAG KANSKE FÅR EN OVERLOCK I JULKLAPP EN OVERLOCK EN OVERLOCK JAG DÖR.

Kommentarer
Postat av: Kasper

Vad är en Overlock?

2009-12-20 @ 02:40:22



Namn:

E-postadress:

Blogg: