SNÖIGHET

Hela min klass jublar idag.
Jag känner mig som den lilla grå pessimisten.
Grågrågrå sursursur neggoneggoneggo.
När vi satt och åt idag började vi prata om grupperingar och sånt och "ohh våran klass är såå bra ihop" jag vet, blablabla teaterklass och thighthet och JA jag vet men just nu känns det som om det är dom och jag.
Less. Jag har en vän i min klass som jag känt länge och hon fick hela klassens uppmärksamhet redan första dagen. Precis som alltid, för hon är en hemskt bra person. Men just det får mig att tänka på att jag kanske borde föröka lära känna någon. Grupperna finns, det är bara löjligt att säga att de inte finns. Grupperna, paren. Och det svider faktiskt lite ibland.

Kommentarer
Postat av: PÁSCAL UF.

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att kika gärna in hos oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-15 @ 14:46:50
URL: http://pascaluf.blogg.se/
Postat av: Karin

>Ja, rosetter får man helt enkelt aldrig nog av! (:

2009-12-15 @ 16:06:07
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: Anonym

you will always be emo

2009-12-15 @ 23:16:51
Postat av: Anonym

Självklart hamnar du utanför om du placerar dig själv utanför. Du kan inte förvänta dig att din klass ska springa och hämta dig hela tiden. Ta plats istället för att titta på eller bara hänga utanför med någon annan.

Du skapar din egen omgivning.

2010-02-14 @ 21:40:18



Namn:

E-postadress:

Blogg: