Tjugofemöverettlista

Jag har insett att min senaste kyss: var fin
Jag lyssnar på: melissa horn

Jag pratar: inte alls just nu
Jag tycker om: att sy
Jag avskyr när folk:
är fula och långsinta
Min första vän hette: Isabella
Kärlek är: rätt bra
När jag borstar tänderna: borstar jag tänderna
När jag lagar mat: blir det bra
Jag tänder på: fina ryggar och fina axlar och fräknar såklart

Det är charmigt när: han kommer hem till mig mitt i natten och knackar på fönstret
Jag är rädd för: framtiden kanske
Den värsta känslan är: ensamhet
Den bästa känslan är: lycklig kärlek och frihet

Jag är bäst på: att vilja vara någon annanstans

är sämst på: att förlåta kanske
Om jag va ett djur skulle jag vara: trillian
Om jag va en insekt skulle jag vara: spindel och krypa in i petters säng
Om jag vore ett redskap skulle jag vara:
huh?
Jag kommer alltid att vara: kort
Jag är lik: bror
Det finaste som finns är: kramar
I sommar: ska jag vara kär, festivala, lyssna på bra musik, resa lite, umgås och sitta i parken med vatttenmelon och jordgubbar.
Sist jag grät var: i förrgår
Jag kan: slösa pengar
Jag kan inte: hålla städat på mitt rum
När jag vill tänka går jag: ut på promenad
När jag bakar så bakar jag: kolakakor
Min mobiltelefon är: gammal
När jag vaknar på morgonen: snoozar

Innan jag går och lägger mig: klär jag av mig
Just nu tänker jag på: marklund
Bebisar är: blä, fast inte om den är min
Idag har jag: vaknat när någon, åkt buss, shoppat lite, sytt en massa, och skissat
Ikväll ska jag: sy  
I morgon kommer jag: övningsköra, laga mat, sy, träffa P
Jag vill verkligen: ha jullov!


Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: