Varför jag tycker om honom så hemskt mycket

För att han är så lång, för att han får så många fräknar så sommaren, för att han ibland börjar skratta mitt i en kyss, för att han är så smal och har så fina höftben så att hans midja ser ut som en tjejs, för att han en gång för länge sedan tog min hand på ett varmt tak band alla våra vänner, för att han är så hemskt töntig ibland och får det där pojkiga grabbiga i ögonen när han berättar för mig om någonting i sina evinnerliga serietidningar han köper för en tia styck, för att han inte bryr sig om att jag egentligen inte lyssnar ett dugg på honom när han berättar, för att han ler med den vänstra mungipan lite högre än den andra, för att han världens sämsta lokalsinne, för att det inte spelar någon rolll att vi gör saker som man inte borde göra och tänker sådant man inte borde tänka, som vilka tapeter vi ska ha i våran lägenhet, för att jag känt honom i två tre år men aldrig förstått att det är han, som är han jag alltid velat ha, för att han är så tjurig på mornarna, för att han smög in en liten spellista på den ipod han gav mig, med låtar som han tycket påminde om oss, och för att han skulle kunna döda mig nu, på sekunden, genom att säga att det är över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det låter så fint att jag nästan gråter

2009-12-05 @ 23:43:11
URL: http://kaffeslampa.blogg.se/
Postat av: Josefin

svar; ja. det finns alldeles för få kärlekssånger i mitt liv. och tack.



och det är jättefint här hos dig med.

2009-12-06 @ 00:44:09
URL: http://josefinklavus.blogspot.com
Postat av: Donnie

åh, vad fint du skriver! lycka till ni två <3 (om det är något mellan er)

2009-12-07 @ 18:45:27
URL: http://donnie.blogg.se/
Postat av: Kasper

Det där tyckte jag var jättefint. Det tycker jag sällan.



"åh, vad fint du skriver! lycka till ni två <3 (om det är något mellan er)"



Pinsamt.



2009-12-09 @ 23:13:48



Namn:

E-postadress:

Blogg: