Du säger att du är stark


Jag är superjättemycket peppad på Frankrike och Paris och packar ned och packar upp och putsar mina klackar och letar efter vita strumpbyxor i mammas byrå. 

Just nu är jag riktigt uttröttat, och väldigt stressad inför det mesta.
Det känns skönt att få komma ifrån Umeå en vecka och få ägna sig helt åt saker man är intresserade av, som att fotografera och äta och leta upp små söta butiker.
Sedan att få längta sådär lagom efter dem här hemma och till sist få en varm famn nära.

På fredag är det kennystarfighterkväll i Pengsjö hos Sofia, nomnom
Jag minns sist jag var där, det var alldeles för länge sedan! Det var födelsedag och jag var riktigt fökyld och inte alls rolig.
Jag klippte iallafall S hår, och sedan när de andra åkte till ön satt jag i vardagsrummet med te och Dennis-sms och tittade på V for Vendetta i min ensamhet. Det var mysigt.







Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: