Gossip girl

Jag läste nyss artikeln i expressen om de anonyma bloggarna som skriver en massa pinsam fakta om sina bekanta och sedan publicerar det för hela cyberrymden tillsammans med namn och personuppgifter.
Att sedan en massa droghandel, otrohetsaffärer och bitchfighter hängs ut är lite underhållande.
Jag skulle kunna tänka mig att någonting sådant skulle kunna hända på hammarskolan. Att någon, öhm.. kanske jag? Tog reda på alla små hemligheter och kärleksaffärer som folk håller på med, gå runt med mikrofon och spela in allt alla säger. Sedan ska jag ta små bilder med min högst moderna mobilkamera och lägga ut på någon liten blogg som heter någonting i stil med "sneeakypeeeeeakyspyclub"

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1463316/tonaringar-hangs-ut-pa-skvallerbloggar



Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: