Idioter + att jag känner för att vara lite mysigt oseriös idag.




- LeilaLeilaLeila. Leilas kök och Leilas säng.
- Sara. Skellefteåsara.
- D
- Sillyboy
- Oscar lite granna just nu.
- Kevin

Idag blev jag så totalt medveten om hur galet mycket jag faktiskt kommer att sakna min klass när vi slutar nian i sommar.
Vi har allesammans gått med varandra i nio år, en del tio.
På den tiden har vi varit med om otrooooooligt mycket, och vi har ju faktiskt umgåtts med varandra större delen av våra liv nästan. Tiotusentals timmar.
Alla konstiga söta små relationer oss emellan, alla gånger vi skrikit åt varandra, alla gånger jag så otroligt förbannat sprungit iväg och hatat så att jag nästan gått sönder.
Trots det så är det vi. Om någon av oss saknas är det inte helt.
Jag kommer sakna alla. ALLA.
Jag vet att jag kommer att gråta floder på avslutningen, och klänga mig om halsen på Kevin och Olle.
Våra pojkar.
Jag hoppas att klassresan ska bli så underbar som jag hoppas på, vilket den också kommer att bli.

Jag älskar er lite allihopa.

En annan sak är att jag och Allis alltid höll på att fota när vi träffades. Underbart resultat.



Allis var iallafall riktigt söt.
Det här är ifrån vårterminen i sjuan.



Jag hade iallafall fint hår. Thihi. Jag dör lite.
Sommaren mellan sjuan och åttan.



Skolavslutningen i sjuan. Snygg brud.





Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: