Jag är en människa utan dagar utan nätter.


Det är lite småtrist idag. 

Inte så kul. 

Vill vara med någon annan någon annan stans.

Jag är trött. På det mesta.

Jag har drömmar.

För många. Så många att jag har lite småsvårt att uppskatta det jag har.

Jag har drömmen att se lockiga pojkar genom fönstret och att de ska skriva långa kärleksdikter och anonymt lägga i min brevlåda som inte befinner sig på samma plats som min brevlåda gör nu.

 Jag har drömmen att lite ta bort några människor i min närhet. De som jag inte riktigt tycker sådär jättemycket om. Jag vill vara ljus och fri och lätt och flyga.

 

Ljusröda fiskar under skinnet.

Dina handleder.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Känner likadant..

2009-02-22 @ 19:28:22
URL: http://tresillarienlaxask.blogspot.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: