Love is in the cyberair.


Just nu skickas det där lilla snuttegulliga alla hjärtansdagsmeddelandet runt bland våra mobiltelefoner.
Tydligen får jag nu någonting mysigt som händer på alla hjärtans dag, och det hoppas jag eftersom det är precis det jag planerat. Jag har fulla kassar med en hel massa inredning som jag ska hänga upp lite varstans tills lördagskvällen, sedan ska jag och Silly fixa muffins och käk, sedan droppar kärleksfolket på.
Hoppashoppashoppas

Jag brukar verkligen inte skicka vidare sånadär små kedjesms, men eftersom jag inte brukar det så kanske folk förstår att jag tänkte lite fina tankar när jag skickade dem iallafall.

Jag fick ett, ett fint och bra och ett som betydde mest av alla. Jag hatar att det var så.






Kommentarer
Postat av: Musse

Eller så kanske de tänker något i stil med, omg, hon har börjat med det och kommer aldrig att sluta panik

2009-02-12 @ 21:12:20
URL: http://usmstr.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: