Notering

Det gör mig faktiskt ont att se dig fara så illa.
Att du sedan lägger upp alltsammans på internet, inför allas ögon, att du förudmjukar dig själv på det viset för ondare är du tror. Jag vet att jag inte är den enda som oroar mig.
Du får festa hur mycket du vill med dina stjärnor och dina glömda minnen, men det gör ont.
Snart kommer du själv att förstå det med.

Snart är du ett avslutat kapitel i min bok, du har länge stått på randen till att skriva dina sista ord.
Jag har bara inte hittat de rätta orden, den rätta ordningen, det rätta avslutet. Ett kapitel ska avslutas bra. Antingen hemskt och förskräckligt, hisnande. Eller lungt och fridfullt.

Sweet... As sweetness.
And dark... As darkness.
Oh.

I am... A little child,
when I think of you.
Oh you.

You are... A mystery to me.
You are... A mystery to me.
To me.


Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: