Olsen olsen

Det blev väldigt fint att äntligen få träffa Sara nästa helg, på Håkan konserten! Jag hoppas att hon är så fin som jag tror att hon är.
Jag vältrar mig i listor angående lördagen, men det går nog vägen. Ni som har frågor om att ta sig hit ut i skogen får kontakta mig, eller kontakta Leila för hon vet.
Men, jag kan ju skriva lite information här med.
På lördag går en buss från Umeå busstation klockan 16:05 som kommer att innehålla de flesta från umeå som ska hem till mig. Leila jobbar sent, och Henrik ska få finmiddag så de tar troligen en buss som går 19:45 från vasaplan och infinner sig senare än de andra. Här hemma bjuds det på middag, och gott. Jag letar efter muffinsrecept, så det kommer nog finnas det med. Silly får skjuts och kommer vid halv fyra, Sofia kommer nog vid fyra halv fem.
Puss på er.

KK, skulle du ta med dig några kladdiga kakor med va?






Kommentarer
Postat av: Undermedvetenheten

NOMNOMNOM, gief that cupcakes!

2009-02-09 @ 12:20:47
Postat av: bea

vilka härliga rosa bilder

2009-02-09 @ 14:48:33
URL: http://beatasbilder.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: