Passion


Temat för årets Peace and love är passion. Så lägligt.
Det har verkligen ordnat upp sig så bra, jag har fixat det så att jag nästan inte betalar någonting.
Biljetten betalar jag, resan dit åker jag nog med Herman, resan hem med päronen.
Jag, Herman och Henrik ska bo i Borlänge tillsammans i ett hus (dush under festival, underbart!)
så det kommer nog inte kosta så mycket. Maten blir väl en del, men det betalar mor.
Tre konserter Lasse, smk, thåström.
Jag ska träffa på johan också, för första gången på ett och ett halvt år då.
Kanske Adrian om han slutar vara lat och skaffar sig ett riktigt jobb.
GOD SAVE THE STOCKHOLMER`S

Jag drömde inatt att Henrik Berggren skulle starta sin solokarriär på Peace and love. Vilken dröm, vilken underbar dröm.
Att se honom, i sina stjärnor på scen.
Leende


Kommentarer
Postat av: fanny

såg du på bd på way out west?

2009-02-20 @ 14:40:08
URL: http://skissad.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: