sex och sånt

Jag har såklart en massa planer angående mina vänners kärleksliv, asusual.
Men det är mysiget, eftersom jag äger på det. Att förutspå vad som kommer hända mellan två personer ochsåvidare...
Efter helgen med tjejerna känner jag att jag kommig mycket närmare dem.
Speciellt Sofia. Eller, vi var ju redan nära, men ändå.
Ja.
Idag bestämde jag mig för att följa med kiki in till stan i sista minuten innan bussne skulle åka, och hamnade till slut på ett väldigt överfyllt bibliotek med egentligen alldeles för mycket folk. Blev tillsagda för första gången och blev hotade med att bli bortfösta av securitas.
Dagen spenderade jag med Herman, Dennis och Yasis. Jag är asglad över att ha börjat umgås med Herman igen, han är verkligen en såndär människa man mår så himla bra av. Nomnom.
Vi gick och fikade på station, väldigt märkligt eftersom ingen av oss någonsin brukar fika där...

"Han är liksom sådär intedrickasnäll juh!"


Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: