Like you know me

Jag är väldigt mycket wannabe nu och kopierar Petronellas musiksmak förfullt, vilket har fått mig att lyssna om och om på samma Hoffmaestro & Chraalåt hela dagen.
Första skoldagen idag, ingenting.
Jag laddade ned en hög filmer idag med, sånadär mysiga "estetfilmer" (med 90tal och polotröjor och en sjabbig poesiscen som Emilia säger) Alltså, sådanadär sittapåstrandenpådagarnaochspelagitarrochåkatillgöteborgochlevalivet och träffa nya människor att älska och pojkar överallt i hängslen och med gråten i halsen som sjunger om sina krossade hjärtan.
Något annat, JAG ÄR HELT SÅLD.
På Queer as Folk serien. Än har jag bara sett de två första avnitten, men det är redan tillräckligt mycket bögporr och kyssar på halsen för mig. Petronella, ge mig mer!
En scen, avsnitt ett är värt att återberättas.
Brian och Michael står uppe på sjukhustaket och Brian vill hoppa. Han viskar i Michaels öra.
"Come on Mikey! Let´s fly. Like in the comics! 
Im superman, and I show you the world"
Det är den absolut finaste grabbscenen genom tiderna. Mysmys, vill någon ha gaykväll med mig? Silly, kom igen?



Kommentarer
Postat av: /Sissi

Jag är på, om du någonsin kommer ned hit ><

2009-01-08 @ 23:04:09
Postat av: Silly

YAY Bögar!

2009-01-12 @ 08:04:17
Postat av: Petronella

JATACK!

Eller, Brian suger av Justin i bilen, Mike blir sur och gör en häftig sväng.

"Shit!"

"Sorry, didn't wanna hit that doggy"

"Fuck the doggy!"

2009-01-14 @ 21:04:20
URL: http://petrur.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: