Midsommaren och je t'aime










äppelblommor och je ne veux pas vous perdre.
midsommarmorgon

och imorgon åker vi.
imorgon kväll är vi i borlänge.
om tre dagar träffar jag J.
om sex dagar ser jag lasse. ser jag kooks. ser jag pimme.
om en vecka ser jag parken. ser jag erik. ser jag mando.
om åtta dagar ser jag laakso och får ringa mitt samtal. jag ser smk. ser håkan igen. ser anna. ser lasse.

snart inser jag att det är peace and love. får jag hoppas iallafall.
är föresten borta en del från bloggen nu. vet inte om det existerar datorer i norge.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh tack :) du har otroligt fina bilder på din blogg!!

Nämen ska du till Norge? Haha, jag kom precis hem därifrån :) Vad ska du göra där?

2009-06-22 @ 14:55:28
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: