Vi som besteg mounteverest med hjälp av småsten


På det hela taget blev min klassresa till norrbyskär helt okej. Nästan enbart godisätande och internskämt men en hel del party med. Det var nämligen några sjätteklassare som var där på lägerskola som på lördagskvällen hade typiskt lågstadiedisco i kyrkan! Med popcorn och små flickor som står och trycker runt hörnen medans killaran står och skruvar på dina mössor och kepsar. Men vi sprang in, hela klassen, i bikini, och satte fart på stället. Till markoolio och sommarhits hoppade iallafall jag sönder mina ben, och vi dansade tillochmed tryckare med några av dom modigaste småkillarna. Även fast jag inte var på topp hela tiden och mest låg och smsade och åt chips kommer jag nog uppskatta det om ett tag.

Speciellt många bilder blev det inte heller, inte på min vanliga iallafall. Dock så fick jag av min mor en Nikon s220 dikitalkamera alldeles innan vi reste som nu är full med halvkassa bilder. Den ska jag egentligen ha till peace and love.











Kommentarer
Postat av: Eva

varför var inte era rum också helt skabbiga?.. =(

2009-06-07 @ 21:37:09
URL: http://petrur.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: