Going Under


Jag hittade V´s bildlista, som jag förövrigt också blev himla glad av.
Tänka vilka fina godhjärtade människor det ännu finns kvar!
Jag gör samma sak som henne, kanske för att inte råka fylla bloggen med ointressanthet om mitt heltrista liv i vännäs.
Soherewego.



Din bästa vän av samma kön

Så supersvårt att välja, men det är nog Sofia just nu.
Hon är nästan den enda jag talar såvidare värst mycket med nu för tiden.



 

Din bästa vän av motsatta kön

Svårt att bestämma mig även här, men jag tror att Albin och Dennis tar de platserna.
Det är de två pojkar som jag faktiskt litar på till fullo, och nog alltid vet var jag har dem.
Jag saknar att vi inte umgås nästan någonting alls längre.





Något söt

Sara Elisabeth, som socker både på utsidan och insidan.
Hon är en av de mysigaste personerna jag vet.





Den nyaste bilden på dig

Söndagar är perfekta dagar, jag vet.





Någon vacker

Fredrik har alltid varit en av de vackraste prsonerna jag vet.



   

Ett minne

Det får bli två.
Leilas födelsedagsfest som jag ordnat på långt håll, från Polen.
Genom apberget (prisa apberget) ordnade jag och herman och henrik detaljer, och sedan dagen efter jag kommit hem bar det av till tårtbakning med en Henrik jag inte sett på flera vackor.
Den dagen var vacker, den var bra och lycklig och jag blev så otroligt glad av att se alla samlade i sf tillsammans.
Sommartider.

Förra gången jag var i Göteborg gick jag förbi bron jag och Daniel skrev våra initsialer på.
Det gjorde ganska ont.

Den här stan är ägnad dig. Alla gator hånar mig.

O mina tårar din stad vet att allt är alldeles för sent

Jag vet jag har mig själv att skylla har vetat det varenda fylla.

 Varje gång jag skakat hem 

och längtat efter dig igen.

Alla filmer alla böcker handlar om dig alla ryggar tillhör dig tills jag går fram

" förlåt jag trodde du var nån annan"




  

Någon du älskar

Leila var en av de första jag lärde känna och hon är den enda jag alltid känner mig trygg med.
Leila är en sån man behöver för att fungera.

Sillyboy. Jag älskar dig till månen och tillbaka.
Min älskade sexistiska tönt.



   

Någon du har älskat

Det finns inte så mycket att säga mer än att det var för länge sedan.
Och att ni två förstört två lasselåtar för mig.
Men jag älskar er för det.

"Ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du"





En dag du aldrig kommer att glömma

Dagen innan jag skulle säga hejdå till alla.
Jag grät så rysligt mycket, jag visste ju att en del av det skulle försvinna.
Vi var på nydala på dagen, sedan hade jag den bästa tjejkvällen någonsin tillsammans med Leila, Gabban och Kajsa uppe på skoltaket.
Jag glömmer aldrig.





Dig själv ledsen

Jag hade svårt att hitta en bild på mig själv när jag var riktigt ledsen, men den här dagen var under en tid jag mådde väldigt dåligt. Det var en dag vi satt i parken under vännäsdagarna på en röd plastmatta och jag fick ett telefonsamtal.
Det blev ganska svart.



  

Någon du vill lära känna

Petronella, en sjukt fin person som har en ryslig mysig personlighet. Jag vill sitta i långa timmar och dricka te i hennes rum höra Dylan och Hoffmaestro i bakgrunden.

Victoria är en person jag alltid trott varit en helfin tjej, och jag läser hennes blogg alldeles för mycket.
Henne skulle jag vilja lära känna lite mer ingående, men som sagt är jag för det mesta alldeles för blyg för att våga sådant.





En idol

Lo, jag känner henne inte alls. Men hon är såndär person jag tror är perfekt och mysig och har ett helfint liv.
Att hon är sjukligt vacker är ju också ett plus.





Dig själv glad

Jag var skabb och ful och partypartyparty och trästocksfestivalen var underbart galen.
Jag och N gick runt hela natten och umgicks med främlingar och var förbannade på våra respektive ex och då var det så sjuk okej och bra och jag älskade mig själv.



Kommentarer
Postat av: Sara

Nu dör jag mycket.

2009-03-16 @ 20:30:32
URL: http://herrbertrand.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: