Om det fanns tid för nått att växa


Vad är bättre än att en vårdag som den igår sitta nere vid kajen och ha lite för lite kläder på sig, för det är ju egentligen kallt, men det är ju vår och sol och varmt i nacken, jag blir bara tvungen.
Jag älskar umeås kajer just den här tiden, jag kan sitta med solen i ögonen hur länge som helst.
Jag blir också så väldans mycket piggare nu när det är ljust, speciellt eftersom det är ljust och sol på morgonen när jag går i mina röda skor till skolan.
Eftersom jag har ärvt vinterdepression från min familj blir jag alltid lättad när det börjar vara den tiden när jag väcks av solen innan klockan.

Igår satt jag med Lottas ipod nere på den frusna älven, klev igenom, fick en lång kram, fick blöta försmå röda skor.















Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: