Onsdagen och torsdagen



















Onsadagen var vi duktiga och gjorde en hel massa saker.
Musee Dorsey, Nottre Dame och Louvren.
De visades franskdubbad Hello Kitty på morgon teven, jag tände ett ljus för Dennis, och ett för det andra D:et
Sedan gick jag småvilse i Louvrens afrikanska avdelning och blev tittad på av träskulpturer och pratade med Dennis.
Bra dag. Fin dag.
Inte inspirerad till att skriva särskilt ingående.
Nejjust det.


























Kyrkogården var full med herrar i höghatt och jag hade med mig tre stenar.
En till Oscar, en till Jim och en till Edith.
Sedan var jag tvungen att lyssna på The doors hela eftermiddagen.
Jag åkte till Pompidoo, som är som kulturhuset i stockholm ungifär.
Utställning med asiater i skåp och nakna kvinnor.
Jag pallar verkligen inte skriva någonting. Titta på bilderna istället, eller ingenting alls.
Kram puss.












Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: