Stockholm - gomorronsverige


En till sak jag bara måste säga: Det är himla effektivt på ett tvhus. Allt går såhäär fort och allt måste klicka med varandra.

Jag satte mig på planet till Stockholm igår eftermiddag, och vid nio var jag i huvudstaden. Gick ut lite, gick lite vilse, det var ganska smärtsamt att gå hela drottninggatan när alla butiker är stängda. Inklusive Beyond retro.
Dag två: Tidigtidigtidig väckning, taxi, kaffe, sminkning (himla fin kille den där sminkaren) och sedan nästan direkt sändning. Det var hemskt kul att få se hur allting verkligen såg ut, och egentligen är ju alltid fejkat. Alla "rum" och "miljöer" finns i olika bås i ett jättestort rum. Morgonsoffan var bara några få meter från nyhetsbänken.
Sändningen gick faktiskt rätt bra, var hemskt nervös och jag visste inte alls var jag skulle göra av mina armar eller hår eller någonting. Jag såg hemskt påspacklad ut, och solbränd. Jag är lite stolt. Lite småsnack med femitolvkillen och sedan bar det direkt av till Arlanda igen.

Hemma efter någon timme, och så satt jag på staden någon timme innan någon kom ner.
Sedan åt jag glass med petter på sftaket.










Det var allt för mig!



Kommentarer
Postat av: agnes

vad fint! av vilken anledning var du med?

puss!

2009-05-12 @ 21:54:23
URL: http://panspo.blogspot.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: