Jag har ovattnade blommor i mitt fönster också


Idag lyckades jag med konststycket att sova till klockan tre på eftermiddagen!
Alltså har jag inte fått någonting värt gjort utan bara gått omkring och varit irriterad på en massa saker.

Bra anledningar att sura:

- Min kamera är fgjvdrgkh och behöver genomgång.
- Jag ska jobba imorgon. På KULTURNATTA. Det får man inte.
- Symaskinen krånglar.
- Jag kommer se ut som ghkfykt imorgon eftersom jag kommer att jobba på dagen och inte hinner hem imellan eftersom jag bor i V-
- Jag är inte rik.







Kommentarer
Postat av: Vic

Jag förstår hur det känns med att jobba på Kulturnatta. Jag kommer ha oljigt hår på modevisningen, woho

2009-05-23 @ 08:33:15
Postat av: Anonym

Varför photoshoppar du ditt ögonbryn?

2009-05-23 @ 18:03:48
Postat av: Sara

Förstår du att jag saknar dig?

2009-05-25 @ 09:50:20
URL: http://herrbertrand.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: