Regnig oktober

Regnar utomhus. Höstvädret är överallt, men den dåliga biten. Höst ska vara kall och klar och färgfull, inte grått regnigt och ruggigt. Ledsenkvällen igår blev iallafall uppvägd av mysmorgonen idag! När vi insåg att våra lektioner var inställda nu på förmiddagen så gick vi tjejer i klassen under några paraplyer ner till centrum och satte oss med te och kakor på schmäck och pratade. Jag känner att vi mer och mer kommer närmare varandra och jag tycker så mycket om det. För tillfället umgås jag bara med människor från min klass, vilket är en enorm ovanlighet för min del. Men det är skönt, eftersom vi träffas varje dag, och man ju varje dag behöver träffa någon man tycker om. Nu känner jag att jag börjar snöa in mig. Idag efter att vi fikat så gick vi iallafall till Schmäckkompaniet och jag fyndade en svart spetsklännig och ett par clipsörhängen med hjälp av min personalrabatt. Kanske kommer det lite bilder på dem i framtiden.
Nu, te och emma.
Sen, petter.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: